
Publicerad
, klockan
Senast ändrad
, klockan
Eleverna i kursen Ledarskap och organisation har varit i Kolsebro, där de tränat sig i praktiskt ledarskap, genomfört teambuildningsövningar och gosat med lamm.
Eleverna i kursen Ledarskap och organisation har tränat praktiskt ledarskap och genomfört teambuildningsövningar under en härlig förmiddag i Kolsebro. Innan vi satte igång med övningarna fick vi möjlighet att gosa med ystra, mjuka och väldigt söta lamm, och vi avslutade med att grilla korv i solen. En bra dag helt enkelt. Tack familjen Skarin som tog emot oss!
.jpg)


Senast uppdaterad

